Puutarhan kevät on alkanut

Toivomme sen tuovan kaikille puutarhan ystäville paljon uusia kokemuksia ja uutta elinvoimaa pitkän talven jälkeen.

Seurassamme aloitamme sen tänään 18.4. omenapuiden leikkauksen opastuksella Oulaisten matkanivassa sijaitsevalla pihalla. Jäsenlehdet on myös jo postitettu, jos et ole saanut sitä jostain syystä, tai haluat liittyä uutena seuraan, ota yhteys Eijaan puh.041-5072251.

Kevät jatkuu kasvienvaihtopäivillä kuudella (Ylivieskassa syksyllä) paikkakunnalla ja ensimmäinen retki tehdään Raaheen 12.6.  Kesällä tehdään pihavaellus Kärsämäelle, lauantairetki Kokkolaan ja puistokävely Ylivieskassa. Syksyllä saamme Vihertiipertin Tanja Ijäksen opastamaan luonnonmateriaalien käyttöä puutarhassa. Kesän ja syksyn tapahtumatkin saadaan tänne uudistetuille sivuillemme lähiaikoina.

Puutarhaa ja kasveja voi harrastaa tuhannella tavalla, tervetuloa kaikki mukaan tapahtumiin ja samanhenkiseen seuraan!

Hallituksen puolesta

Ritva Kunto