Hyvän Joulun toivotus puurojuhlasta

Vietimme iltaa Honkamajan komeissa suojissa nauttien kaikesta, mikä jouluun kuuluu: leppoisasta olosta, kauniista ympäristöstä, herkullisesta joulutarjoilusta ja ystävien seurasta, ohjelmasta ja iloa tuottavista lahjoista !Kuinka mukava oli nähdä tetä kaikkia! Kiitos pj.Sinikalle juhlan puuhaamisesta.

Hänkin mainitsi tervetulotoivotuksessaan, että vähän jännitti, onko kutsu kuultu, mutta kolme pitkää pöydällistä meitä oli, vaikka nämä monella tavalla hakalat ajat voivat itse kunkin osallistumista hyydyttää.

Toivotan omasta ja Jokilaaksojen Puutarhaseuran hallituksen puolesta kaikille jäsenille perheineen Joulurauhaa ja Toivorikasta Uutta Vuotta! Nautitaan nukkuvasta luonnosta , ihaillaan joulun kukkia ja hoidetaan uskollisia huonekasvejamme yli pimeän ajan!