Tapahtumakalenteri

Hei!

Tapahtumakalenterista näet nyt alustavat tiedot tämän puutarhakauden ohjelmasta, eli päivämäärät, paikat sekä tapahtuman luonteen. Yksityiskohtaisempaa tietoa tulee kyllä vielä paljon.

Odotamme paljon mukavia hetkiä tulevana kautena yhteisen harrastuksen parissa. Kuten huomaatte ”pitkä retkikin” on tarkoitus tehdä nyt kolmen kesän tauon jälkeen.

Otapa siis nyt hyvissä ajoin kalenterisi esiin kesäsuunnitelmien tekemistä varten!

Hei!

Vuosikokous pidettiin viihtyisässä Tuokiotuvassa ja ensi vuoden toimintasuunnitelma hyväksyttiin.

Toimintakalenteri saadaan piakkoin tänne sivuille, samoin jäsenlehti painatukseen ja jakoon.

Tässä vaiheessa tiedoksi, jos olet jo maksamassa jäsenmaksua, että vuosikokous nosti jäsenmaksua kahdella eurolla : henkilöjäsenmaksu on siis 12 €, perhejäsenmaksu 17€ ja yhteisö- ja kannatusjäsenmaksu 27€. Kiitos, kun huomioit tämän.

Korkkaamme kevään 11.3. 2023 Kannuksessa

Puutarhaseurassa aloitamme kevään la 11.3 Kannuksessa huonekasvien vaihtotapahtuman merkeissä. Nyt on aika, jolloin viherkasvit jo aloittlevat uutta elämää ja mullanvaihdon yhteydessä on helppo ottaa pistokkaita ja jakaa isompiakin kasveja.

Tapahtuma pidetään Kannuksen kirjastolla, os. Valtakatu 27, klo 12-15 .Voit tuoda mukanasi terveitä pistokkaita, istukaisia, jakotaimia , juurimukuloita ym. ja vastaavasti voit kerätä muiden tuomista itsellesi mieluisia kotiin vietäväksi . Tervetuloa kaikki mukaan aistimaan kevättä ja vihertymään!

Seuraava tapahtuma onkin jo VUOSIKOKOUS, joka pidetään to 16.3. klo 18 Tuokiotuvalla, os.Lukkarintie 1, Ylivieska. Esillä ovat sääntömääräiset asiat. Aloitamme kahvituksella klo 17.30 ja kahvittelun lomassa tutustumme Tuokiotuvan toimintaan. Ilmoittaudu ( myös ruokavalio) 13.3. mennessä Tarjalle puh. 040 56 22 74.

Nähdään!