Hyvää puutarhavuotta 2021 !

Vappu lähestyy, toivottavasti postiluukku kolahtaa pian ja saatte vappulukemista jäsenlehtemme myötä.

Elämme toista koronakevättä ja paljon on tämä erikoinen ajanjakso hyytänyt puutarhaseurammekin toimintaa. Tällä hetkellä on toiveikkuutta olemassa, koska rokotukset ovat edenneet hyvin, ehkä piankin uskallamme kuuluttaa väkeämme koolle.

Lehden tekoaikaan 10 hengen kokoontumisrakoitukset olivat ja ovat edelleen voimassa. Teimme sellaisen ratkaisun, kun päivämääriä ei voi lukkoon lyödä, että kun saamme esim. jonkin ulkoilmatapahtuman järjestettyä, ilmoittelemme sanomalehdissä siitä (Kalajaska, Keskipohjanmaa, Lestijoki). Jäsenlehden tapahtumakalenteri siis näyttää tyhjää, vaikka suunnitelmia on olemassa.

KEVÄTOSTOKSIA varten jäsenetutarjouksia tarjoavat edelleen Särkän perennataimisto sekä Piha ja Puutarha, lehti toimi myymälöissä jäsenkorttina.

Puuhakasta kevättyöaikaa omissa kotipuutarhoissa!