Kasvienvaihtotapahtuma Alavieskassa

Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

Lauantai 26.5.2018 klo 12:00 - 14:00

Hannulan talossa yhteistyössä Alavieskan Kotiseutumuseo ry:n kanssa.

Olet tervetullut taimenvaihtoon! Tuo tullessasi – vie mennessäsi. Voit tuoda vaihtoon monivuotisia kukkia, mukuloita, pensaita, puita, vihannesten taimia, siemeniä jne. Hannulan tuvassa on arvanmyyntiä, voitot ovat puutarha-aiheisia ja Kesäkahvila Viivi palvelee herkullisin tarjoiluin. Voit lahjoittaa taimia myös myyntiin (tuotto käytetään päivän tapahtuman kuluihin) ja samassa pisteessä on jaossa kierrätysteemalla puutarhalehtiä mm. Ruususeuran jäsenlehtiä.

Klo 13.00 Williyrttiluento. Luennoi Tiina Roukala.

Kategoriat

• Kasvienvaihtotapahtuma
  • Kasvienvaihtotapahtumissa voit vastaanottaa kasveja ja niiden taimia ja tuoda itsellesi ylimääräiset kasvit muiden hyödynnettäväksi. Tarjolla on yleensä myös kahvia ja leivonnaisia huokeaan hintaan, myynnin tuotto menee Jokilaaksojen Puutarhaseuran hyväksi.