Seuratoiminta

Jokilaaksojen Puutarhaseura ry. on alueellinen puutarhaseura Pohjois- ja Keski-Pohjanmaalla, kotipaikkanaan Ylivieska. Seuralla on jäseniä Kala-, Pyhä-, Siika-, Lesti- ja Perhonjokilaaksojen alueella. Seura on perustettu vuonna 1997 ja sillä on jäseniä noin 160.

Järjestämme kasvinvaihtotapahtumia, kursseja, luentoja, jäseniltoja, neuvontatapahtumia ja pihavaelluksia. Erittäin suosittuja ovat niin yhden päivän retkemme lähialueille, kuin viikonloppumatkamme eri puolille Suomea, jolloin tutustumme alueen maisemiin, kulttuurikohteisiin ja puutarhoihin. Matkoillamme ja retkillämme pääsemme usein tutustumaan sellaisiinkin  puutarhakohteisiin, joihin yksityishenkilönä olisi vaikeampi päästä. Tervetuloa mukaan!