Jäsenyys

Vuoden 2023 jäsenedut

Kuluvan vuoden jäsenmaksun maksaneena olet oikeutettu seuraaviin etuihin:

• saat seuran järjestämistä matkoista hyvän jäsenalennuksen
  • seuran jäsenilloissa taimistoilla saat mukavia alennuksia kasviostoksista
  • voit osallistua kaikkiin seuran tapahtumiin
  • voit vaikuttaa seuran toimintaan antamalla palautetta hallituksen jäsenille sekä osallistumalla vuosikokoukseen

Vuoden 2023 jäsenmaksut

1. Henkilöjäsen 12€
  2. Perhejäsen 17€
  3. Kannattaja- tai yhteisöjäsen 27€

Jäsenmaksun maksaminen  (huomaa alla mainittu pieni muutos!)

Maksa jäsenmaksu seuraavin tiedoin:

HUOM!  Olemme siirtyneet käyttämään jäsenmaksuissa viitenumeroa, joka on  20064 . Laita se aina viitekenttään, jolloin vastaavasti, että viitenumero toimisi, viestikenttä on jätettävä vapaaksi – siihen ei voi siis enää laittaa esim. osoitetietoja -( tuttua varmaan kaikille muistakin laskuista).

Viitenumeron, 20064  lisäksi laita laskuun tilinnumeromme Suomenselän Osuuspankki, Haapajärven konttori  FI07 5026 0820 0647 63 , maksun saaja  Jokilaaksojen Puutarhaseura ry ja  maksajan nimi.   Ja nyt tärkeää : jos olet uusi jäsen, maksettuasi ilmoita osoitetietosi suoraan rahastonhoitajallemme, jokilaaksojenpuutarhaseura@outlook.com  tai puh. 040 5662 274, jotta voimme lähettää sinulle jäsenlehden. Jäsenlehti toimii jäsenkorttina, jota näyttämällä olet oikeutettu jäsenalennuksiin taimistoilla ym.

MUISTUTAMME MYÖS, että Sinulle postitetaan jäsenlehti automaattisesti vain, jos olet maksanut edellisen vuoden jäsenmaksun (nyt siis 2022). Jos Sinulla on katko jäsenyydessä, maksa aina ensin jäsenmaksu, niin lehti tulee perästä!

Jäseneksi voit helpoiten liittyä täyttämällä Liity jäseneksi -lomakkeemme ja sen jälkeen maksamalla jäsenmaksun edellisessä kohdassa mainitulla tavalla.  Kiitos!

OSOITTEENMUUTOKSET ja mikäli sinulla herää  kysyttävää jäsenyydestä, ole rohkeasti yhteydessä rahastonhoitaja Tarja Ilomäkeen, puh. 040 5662 274 tai email: jokilaaksojenpuutarhaseura@outlook.com